Application from Angelo - 2302 (Zombies CE)

Apply for admin and get a chance to become a part of Blackshalo!

Moderators: Zett, Fochman, {BK}1mpAcT, proshooter001, {BK}Ax2'E

AnGeLoElnuub
Forum Member
Posts: 2

Application from Angelo - 2302 (Zombies CE)

Post#1 » Thu 26 Sep 2024, 02:47

A user, Angelo, has applied with the following information using the application form.
Nickname: Angelo
Applying for: 2302 (Zombies CE)
Reason for applying:
Hola, hace unos meses deje el wall, Como lo puedo demostrar?

Mis razones para ser Admin son las siguientes: Si alguien bloquea le daré Kill, Si alguien insulta mucho a un usuario u Admin le mutearé, Cambiaré mi actitud si me dan una oportunidad. Gracias

Your desired name (May only contain regular letters (A-Z) and numbers (0-9), max 7 characters): {BK}AnGeLo
How long are you playing Halo?: 2 Años
What names do you use in Halo and/or BK servers?: AnGeLo
How many hours do you play on BK servers (daily/average)?: 4,3 Aprox.
What is your age (optional)?: 17
Did someone recommend you? If so, who did?: Nadie
¿!!AńGeLØ!!?

{BK}zDr4gxn
Forum Member
Posts: 124

Re: Application from Angelo - 2302 (Zombies CE)

Post#2 » Thu 26 Sep 2024, 04:41

Rechazado nuevamente, Deja de hacer más aplicaciones por favor.

Aparte del uso de tu wall que se sabe a leguas, el multiclan está prohibido.
Discord ID: zzzdragooon

AnGeLoElnuub
Forum Member
Posts: 2

Re: Application from Angelo - 2302 (Zombies CE)

Post#3 » Thu 26 Sep 2024, 21:35

Cuales, Multiclanes?
¿!!AńGeLØ!!?

Return to “Apply for Admin!”

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 1 guest